Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: beata2701

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Pojechałam na stację paliw Orlen. Od razu podszedł do mnie pan z obsługi proponując pomoc w nalaniu paliwa. Zachęcał do zatankowania ON Verva, ale ja poprosiłam o nalanie ON Ekodiesel. Rozglądałam się, szukając numeru dystrybutora, ale pracownik zauważył to i podał mi numer, pokazując jednocześnie, że znajduje się na filarze, a nie na dystrybutorze. Podziękowałam i skierowałam się do budynku, żeby zapłacić. W środku przywitali mnie pracownicy mówiąc "dzień dobry", a jeden z nich zaprosił mnie do swojej kasy. Nie musiałam nawet pamiętać, przy którym dystrybutorze tankuję samochód, bo pracownik już to wiedział. Powiedział kwotę do zapłaty i zapytał, w jaki sposób dokonam płatności. Wyraziłam chęć zapłacenia kartą. Wcześniej pracownik zapytał, czy posiadam kartę na punkty, zaproponował jakiś napój, wyjaśniając, że dostanę za niego dodatkowe punkty. Nabił punkty za paliwo na kartę i mogłam już zapłacić. Po skończonej obsłudze pracownik powiedział "dziękuję i zapraszam ponownie". Obsługa w tej stacji była bardzo miła, a pracujący tam panowie okazali się być bardzo sympatyczni.