Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Viva Vino Italiano – to nie apogeum na cześć trunków tego rodzaju, to tytuł katalogu/folderu ofertowo handlowego od Biedronki, na miesiąc, w okresie czerwiec-lipiec, która już od kilku dni leży w moim domu, przyniesiona ze sklepu. To nie tylko gazetka handlowa z promocyjnymi cenami, ale także swoista promocja kultury spożywania tej kategorii alkoholi niskoprocentowych, rzędu ekskluzywnych. Włoskie wina, do wielu proponowane włoskie przystawki/przekąski, wraz z recepturami ich przyrządzania, sposoby serwowania win i ogólne wiadomości o winach, pochodzących z tego zakątka Europy. Dostojna szata graficzna, umiejętnie dobrana kolorystyka tła prezentacji, przejrzystość i wyrazistość. Po wina to raczej nie ”polecę” do biedronki, ale przepisy na Crostata alla confettura i Frittata agli spinaci, wykorzystam, może uda mi się nimi zaskoczyć częstowanych.