Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zakupy wykonywane w markecie Carrefour w dniu 8 lipca 2014 roku. Po odnalezieniu działu z produktami gospodarstwa domowego, chciałem zakupić wiaderko z mopem. W miejscu gdzie w/w przedmioty się znajdowały, można było wybrać kilka rodzajów wiader oraz mopów. Niestety ceny znajdujące się pod produktami nie zawsze były adekwatne z cenami rzeczywistymi towaru. Gdy wybrałem jeden z modeli wiadra postanowiłem sprawdzić cenę czytnikiem kodów kreskowych, aby porównać ją z ceną zawartą pod produktem. Wybrałem się na poszukiwanie czytnika. Po drodze spotkałem pracownika marketu, który wykładał towar. Zadałem mu pytanie o umiejscowienie urządzenia do sprawdzania cen produktów znajdujących się na sali sprzedaży. Pracownik w sposób grzeczny i przyjazny zaprowadził mnie do w/w urządzenia, abym mógł sprawdzić cenę wiaderka. Cena odbiegała znacząco od ceny znajdującej się pod produktem na półce. Po powrocie do działu gospodarstwa domowego wybrałem dodatkowo mop oraz rękawice gumowe. W trakcie kasowania produktów wynikły dwa problemy. Gdy kasjerka zaczęła kasować pierwszy produkt (były nim jabłka) po przejechaniu kodu kreskowego przez skaner, kasa wyświetliła, że zainicjował się problem, kasjerka zadzwoniła i powiedziała do słuchawki, że coś nie działa. Kasowanie pozostałych produktów zostało przerwane. Oczekiwanie na wznowienie kasowania trwało około dwóch minut. Osoba obsługująca kasę nie poinformowała o problemie, oraz tym ile czasu będzie trwało jego rozwiązanie. Kolejną sytuacją, która zatrzymała zliczanie towaru, była nieobecność kodu kreskowego na mopie. Kasjerka zadzwoniła po osobę z obsługi. Po kilkudziesięciu sekundach pojawił się pracownik, który dowiedział się o problemie i poszedł odszukać kod kreskowy dla przedmiotu. Po kolejnych kilkudziesięciu sekundach zadzwonił telefon przy kasie, Kasjerka zaczęła wpisywać cyfry, które dyktował w/w pracownik. Pozostałe produkty zostały skasowane bez żadnych problemów.