Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Skoro mowa o jakości obsługi jest w porządku, standardy, no cóż... Pozostawiają wiele do życzenia.Z uwagi na to iż nie wiem jak wygląda wzorcowy "scenariusz" procesu obsługi klienta takiej stacji, postaram się nie być pochopna w swoich poglądach. Dzień dobry, witamy na stacji xxx, punkty, faktura, 2 twixy za 3.50? Niby w porządku, jest przywitanie, badanie potrzeb, dosprzedaż , pożegnanie klienta i nawet życzenie :miłego dnia", jednak wszystko to takie mało naturalne.Miejsce i jego otoczenie wygląda zawsze schludnie, pracownicy mili, uśmiechnięci (ale sprawiają wrażenie zażenowanych koniecznością dosprzedaży). Tankuję tam regularnie kilka razy w miesiącu.Scenariusz zawsze taki sam. Z tego co zauważyłam nie tylko zawsze ale i wszędzie... Urok stacji benzynowych :)