Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Z uwagi na to iż sama pracuję w podobnej branży, szczególnie zwracam uwagę na jakość obsługi klienta oraz stosowane (bądź nie) standardy. Obecnie ze standardami obsługi spotykam się na każdym kroku, czy to będzie sklep sieciowy, czy stacja benzynowa... Zaczęłam je dostrzegać w momencie kiedy sama musiałam wprowadzić w życie ich stosowanie.Po wizycie w w/w wspomnianym punkcie obsługi byłam wręcz zauroczona. Zarówno wystrojem, ofertą, obsługą, jak i właśnie niezwykle naturalnym, lekkim "wpasowaniem" szablonu którym jest wg mnie stosowany standard w cały proces obsługi klienta. Pani mnie obsługująca (imienia nie pamiętam) była bardzo miła, rzeczowa i pomocna. Nie pozostawiła na mnie "suchej nitki" jeśli chodzi o wybadanie potrzeb, a co za tym idzie ofertę dostała jakby "uszytą na miarę". Oczywiście nie umknęła jej próba dosprzedania innych ofert (co jak dla mnie było już zbyt naciągane)...Rzecz jasna wizyta zakończyła się podpisaniem umowy, byłam i nadal jestem zachwycona profesjonalizmem pracującego w tym salonie personelu. Oczywiście patrzę przez pryzmat tej jednej pani, z nadzieją iż pozostali są równie uczynni i kompetentni.A przekonam się o tym wkrótce, gdyż moja umowa właśnie dobiega końca...