Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Garmin.com
Treść opinii: Dla informacji - Garmin specjalizuje się w urządzeniach i systemach nawigacyjnych. Produkują zaawansowane systemy nawigacji satelitarnej. Ponad 10(!!!) lat temu kupiłem jeden z ich produktów - bardzo zaawansowany jak na tamte czasy i bezwzględnie niezawodny (jak na czasy współczesne) odbiornik GPS Garmin 276C. Ostatnie firmware udostępnione przez producenta na ich stronie spowodowało, że oryginalna, otrzymana przy zakupie urządzenia bateria (tak, dobrze zaprojektowanym urządzeniu 10 letnia bateria działa niemalże jak nowa) przestała wskazywać stan naładowania i urządzenie sygnalizowało jej całkowite rozładowanie, pomimo, że była na full. Zwróciłem się z tym problemem poprzez infolinię. Po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, że wyślą mi baterię nowej konstrukcji, dzięki temu wróci pełna funkcjonalność odbiornika.Pracownik infolinii bardzo przepraszał za zaistniałą sytuację, niestety, nowo opracowana bateria to było jedyne rozwiązanie. I faktycznie, za kilka dni dostałem informacje, że bateria została wysłana, oczywiście na koszt producenta. Niestety, przesyłka nie dotarła. Po jakimś czasie skontaktowałem się tym razem emailem, informując, że przesyłka nie dotarła. Dostałem odpowiedź, że wyślą ponownie. I tak też się stało. Po kilku dniach otrzymałem w pełni funkcjonalną baterię. TO SIĘ NAZYWA dbanie o klienta! Życzyłbym sobie i nam wszystkim, żeby inne firmy potrafiły i chciały się zachować tak, jak Garmin. Infolinia nie jest zlokalizowana w Polsce, ale obsługa jest polskojęzyczna, do tego połączenie jest darmowe.