Opinia użytkownika: Monika_2865
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Jakiś czas temu odwiedziłam salon Media Markt, aby dokonać zakupu telefonu komórkowego. Transakcja przebiegła bez większych problemów, pracownica sklepu pomogła mi w odnalezieniu opakowania z telefonem, który zainteresował mnie na wystawie. Pani była na swoim stanowisku pracy oraz bardzo dobrze orientowała się w dostępnym asortymencie. Transakcja przy kasie również przebiegła bez problemów. Problem natomiast pojawił się po wyjściu ze sklepu i próbie uruchomienia telefonu, podczas gdy okazało się, że bateria telefonu jest wadliwa, co uniemożliwia włączenie aparatu. Po powrocie do sklepu z moim problemem spotkałam tę samą młodą Panią, która zainteresowała się problemem. Okazało się jednak, że jedyny telefon na wymianę, jaki jeszcze pozostał na stanie sklepu to jest telefon wystawowy. Pracownica sklepu dokładnie obejrzała wystawowy aparat, a ponieważ posiadał on małą ryskę, której - po próbach i staraniach pracownicy - jak się okazało nie da się usunąć, Pani skierowała mnie do punktu obsługi klienta, bez problemu zarządzając zwrot gotówki za zakupiony towar. Myślę, że obsługa sklepu zawsze wychodzi na przeciw klientowi, nie stwarza problemów oraz stara się rozwiązać sytuację na korzyść klienta. Towar w sklepie zawsze jest estetycznie wyeksponowany, a na sklepie panuje ład i porządek. Moim zdaniem jest to przyjemne miejsce do robienia zakupów.