Opinia użytkownika: Pati_10
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Dziś miałam po raz pierwszy okazję odwiedzenia placówki banku w Kutnie. Na 3 stanowiska, czynne było tylko jedno. W pozostałych pracownice były tak czymś zajęte, ze nie zwracały w ogóle uwagi na gromadzącą się spora już ilość klientów. Żadnej reakcji ani wykazania chęci pomocy, czy chociażby słowa "prosimy o cierpliwość, czy też słowo: przepraszamy itp." Dopiero zapytaniu, czy będą czynne jeszcze inne stanowiska, jedna z pracownic po dłuższym czasie próbowała wykazać się chęcią udzielenia pomocy. Pomimo sporej kolejki klientów, słychać było wydobywające się z zaplecza śmiechy pracowników i ich rozmowy na tematy prywatne.Upłynęło dobre 15 minut, gdy jedna z pracownic zainteresowała się faktem, że w banku są klienci .Na szczęście nie posiadam konta w tym banku i nie mam konieczności bywania w tej placówce jako klient.