Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Rozmowa z infolinią Tauron-a, przed miesiącem była mało zadowalająca mnie, nawet wkurzająca, jako ich klienta i nieciekawa ofertowo, ze względu na działanie rozliczeniowe za zużyty prąd. Tym razem (4 lipca) zadzwoniłam ponownie, aby sprawdzić czy ustalenia zostały zrealizowane. Rozmowę odbyłam z panią Justyną, przebiegła ona w nader przyjaznej atmosferze, uzyskałam odpowiedzi na postawione pytania, wynikiem było spełnienie ustaleń sprzed miesiąca, zgodnie z moimi oczekiwaniami. Rozmówczyni grzeczna, uprzejma, przyjemna w rozmowie. Jedyne co było denerwujące, to cykliczne komunikaty w słuchawce (wybierz …, wprowadź ,,, i inne), poprzedzające właściwe połączenie. Telefoniczna obsługa klienta, wcale nie jest dobrym pomysłem.