Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Warka
Treść opinii: Po wejściu do lokalu i zajęciu miejsca kelnerka podeszła z kartą po około 2 minutach. Zachowała prawidłowy standard obsługi klienta witając słowami "Dzień Dobry". Po około 15 minutach powróciła aby przyjąć zamówienie. Dania i soki nie zapisywała na żadnej kartce. Wzięła karty Menu pozostawiając na stole jedną. Pierwsze dwa zamówienia przyniosła po około 20 minutach. Trzecie danie poinformowała, że dostarczy za chwilę. Czystość na stolikach i na podłodze była zachowana. Po około godzinie podeszła do stolika pytając "Czy coś jeszcze podać". Na sali znajdowały się 3 telewizory. Kelnerzy zawsze informują klientów o zmianie kanału. Była sytuacja, w której puszczany był mecz siatkówki a jednocześnie miał lecieć mecz piłki nożnej. Kelnerzy brali pod uwagę opinię każdego klienta,co woleliby oglądać. Po zdecydowaniu większości kanał telewizyjny został zmieniony. Obsługa pzebiegła bez większych problemów.