Opinia użytkownika: Filip_112
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Zostaliśmy przywitani przy wejściu oraz wskazano nam stolik.Pani, która nas przywitała i wskazała stolik podała nam karty, ale po około dwóch minutach nie pojawiła się - poprosiłem pana kelnera celem złożenia zamówienia.Zamawiały trzy osoby: dwa razy rollsy z kurczakiem wędzonym ( kawałki kurczaka z serem zawinięte w tortille), lemoniada oraz kawa. Pan kelner był bardzo uprzejmy, ale nie miał pojęcia jaką restauracja podaje kawę - wiedział tylko, że mieloną i z ekspresu.Rollsy były niezbyt smaczne ( mam porównanie, ponieważ kilkakrotnie zamawiałem to danie w podczas pobytów w lokalach Pizzy Hut). Kurczak wydawał się nieświeży, w środku nie było zbyt dużo sera. Lemoniada była smaczna, ale kelner nie zapytał się, czy ma być z lodem, czy bez i podał wedle własnego uznania - z lodem.Kawa była bardzo mocna, co za tym idzie niesmaczna - nie piję kawy z mlekiem, dlatego nie było jak osłabić jej mocy.Rachunek był regulowany gotówką - kelner zapytał, czy płatność będzie dokonana kartą, czy gotówką.Obsługa głownie skupiała się wokół kontuaru przy barze - ktoś powinien cały czas być na sali, a nie podchodzić tylko, gdy ktoś zawołał, bądź weszli nowi klienci. Lokal schludny, nasz stolik był czysty, na lampach było widać kurz, oraz pajęczyny. Lokal chyba nie ma pozwolenia na przykrycie sufitu panelami, ponieważ w stanie obecnym wygląda bardzo nieestetycznie. Chyba, że taki sposób eksponowania ma być częścią wystroju. Na wejściu znajduje się zużyta i bardzo brudna wykładzina.Reasumując: pod względem obsługi było dobrze, ale mogło być lepiej. Tożsamo z wystrojem i utrzymaniem czystości w lokalu. Co do jedzenia i napojów - przy wybranych przez nas mogło być znacznie lepiej.