Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: obsługachłodna, jestem stałym klientem, często próbuję podjąć rozmowę "rzucając jakiś żarcik", niewiele osób reaguje z obsługi, ignorują, traktują klienta przedmiotowo, mechaniczniebardzo dbają o pokazywanie legitymacji przy wejściu, mało otwartych kas biletowych, obsługa na dziale z żywnością szybka, pracownicy szybko łączą i oferują promocje na zestawy dla dwojga itpczystość lokalu i wygląd personelumłoda obsługa, uniformy schludne czystesale kinowe czyste, toalety zaniedbane - często brakuje papieru w kabinach brzydki zapachstan sprzętuotrzymałam porysowane okulary 3d, bezkonfliktowa wymiana, ale większość okularów jest "mętnych" utrudnia to oglądaniepo zapytaniu o kupno okularów eksponowanych w gablocie, pracownicy bardzo się spłoszyli, pani nie wiedziała jak ma "nabić" na kasę towar, była prawdopodobnie dopiero szkolona.