Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Po wejściu do sklepu klient przytłaczany jest stojącymi na środku paletami z asortymentem znajdującym się aktualnie w promocji (piwo lub napoje). Sprzedawcy (w danym dniu trzy osoby) nie wykazali żadnego zainteresowania wchodzącą osobą. Przy wejściu po prawej stronie umiejscowiony jest dział warzywny. Jakość towaru pozostawia wiele do życzenia pod względem świeżości. W naklejonych na półkach cenach panuje bałagan, dla wielu produktów widnieją ceny normalne i promocyjne jednocześnie, co myli klienta, która cena jest aktualnie prawidłowa. O wyższej cenie dowiaduje się dopiero przy kasie.W sklepie brak jest informacji, które stanowisko kasowe jest aktualnie czynne. Po podejściu do pierwszego, klient zapraszany jest do drugiego bez określonego powodu. W trakcie kasowania okazało się, że cena za paprykę podana przy towarze jest nieaktualna. Sprzedawca odmówił sprzedaży towaru w podanej cenie tłumacząc, że najwyraźniej koleżanka zapomniała zmienić. W tej sytuacji zwrot papryki przez klienta spotkał się z oburzeniem sprzedawcy. Ponadto sprzedawca mówił niewyraźnie, a paragon wydał dopiero na wyraźne żądanie klienta. W ocenie klienta, biorąc pod uwagę jakość obsługi, panujący porządek, rzetelność oznaczenia towaru i poziom cen w stosunku do jakości lepiej chodzić do sklepu po drugiej stronie ulicy.