Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Zakup dokonany w dniu 03.07.2014 r. Sprzedawca po wejściu do sklepu nawiązał kontakt wzrokowy oraz grzecznie powitał klienta. Natychmiast wykazał zainteresowanie osobą klienta, zadając pytanie „Za czym się Pan rozgląda?”. Sprzedawca był uśmiechnięty i zadawał pytania otwarte celem dogłębnego poznania potrzeb. W odpowiedzi na określone potrzeby klienta przedstawił trzy produkty (paski męskie). Wszystkie zaproponowane produkty przekazane zostały klientowi celem przymierzenia. Sprzedawca wymienił mocne strony produktu i długi okres gwarancji. Pokazał możliwość samodzielnego dostosowania długości paska.W między czasie klient poinformowany został o możliwości i warunkach zwrotu towaru. Przed dokonaniem zakupu sprzedawca wyjaśnił zasady uczestnictwa w klubie „Ochnik” oraz zaproponował produkt dodatkowy (komplementarny), tj. pastę konserwującą do skóry.Sprzedawca wyraźnie podał cenę do zapłaty, zapakował towar w firmową torbę oraz utwierdził klienta w przekonaniu, że będzie zadowolony z zakupu. Życzył miłego dnia i pożegnał klienta. Z punktu widzenia klienta, proces obsługi przebiegł w miłej atmosferze. Klient czuł się wyróżniony, ponieważ sprzedawca skupiał na nim swoją uwagę. Sama transakcja przebiegła szybko i bez komplikacji. Sprzedawca informował o niezbędnych czynnościach przy płatności kartą płatniczą. Wręczył potwierdzenie obciążenia konta i paragon. Sklep patrząc przez pryzmat obsługi godny polecenia.