Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Sphinx

Treść opinii: Zdecydowanie obsługa w tej restauracji zasługuje na naganę.Wszystko zaczęło się dość miło, kelner zaprowadził nas (4 osoby, w tym dwójka dzieci) do wolnego stolika, podał menu, a dla dzieci kartki i kredki do rysowania.Później już było tylko gorzej. Zamówiliśmy dania oraz napoje z menu lunchowego oraz dania dla dzieci. Po pierwsze, kelner zamiast białego wina przyniósł czerwone. Na co, ze względu na dobre humory, machnęliśmy ręką. Dość szybko przyszły dania dla dzieci - to zdecydowanie na plus. My jednak na swoje dania czekaliśmy 1,5 h. Kelner obsługiwał wszystkich dookoła, którzy przyszli później niż my, nie racząc do nas nawet podejść. Po godzinie czekania zapytaliśmy się ile będziemy jeszcze czekać, na co kelner łaskawie odpowiedział, że jeszcze 5 minut, ponieważ zabrakło jakichś składników - szkoda, że nie raczył nas wcześniej poinformować i umożliwić nam zmianę zamówienia...W końcu po 1,5 h wygłodniali otrzymaliśmy swoje dania, od razu prosząc o rachunek.Tutaj pojawił się kolejny problem, a właściwie kilka problemów - po pierwsze w związku z tym, że tak długo czekaliśmy, przepadła nam zniżka studencka (obowiązuje do 14:30, a my zjawiliśmy się o 13:50, jednak ze względu na 1,5 h czekania, było już grubo po 15), po drugie rachunek był źle naliczony, widniało na nim dodatkowe piwo, którego nie zamawialiśmy, a co więcej, napoje, które w ramach oferty lunchowej miały być tańsze, wcale tańsze nie były. Jednak za względu na stracony czas, zareklamowaliśmy tylko dodatkowe piwo na rachunku, zapłaciliśmy i wyszliśmy. Podsumowując: obsługa zdecydowanie na minus, jedzenie - całkiem ok, udogodnienia dla klientów z dziećmi - również ok.