Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: TOYA
Treść opinii: Wybrałam się do Punktu Obsługi Klienta, by dowiedzieć się więcej na temat najnowszej promocji organizowanej przez firmę Toya. Dodam, że wcześniej skonsultowałam się z przedstawiciel handlowym tej firmy w sprawie tejże promocji, ale otrzymałam od niego bardzo oględne informacje, a do tego nie całkiem prawdziwe. Oczywiście w POK cała prawda wyszła i okazało się, że aby skorzystać z wspomnianej promocji muszę podpisać umowę od nowa, na kolejne 2 lata. Dodam tylko, że do końca „:mojej” umowy pozostało mi jakieś pół roku. Pani obsługująca klientów do najmilszych nie należała, a poza tym zrobiła wszystko, by zniechęcić mnie do podpisania tej umowy, a nie zachęcić (jak to zwykle powinno być). No cóż, widocznie nie zależy im na klientach, którzy płacą regularnie.