Opinia użytkownika: Igor_39
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Wczoraj, tj 03.07.2014, około godziny 12:30 wszedłem do placówki Credit Agricole w celu uzyskania informacji na temat otwarcia rachunku w tym banku. Podszedłem do jednej z dwóch pań obsługujących klientów, zapytałem o to, gdzie mam się udać (gdyż było to miejsce dokonywania transakcji). Pani poprosiła mnie, żebym usiadł i chwilę zaczekał, gdyż obsługiwała klienta. Po kilku minutach poprosiła mnie ze sobą, przeszliśmy do jednego z kilku pomieszczeń, w których klienci są obsługiwani. Obsługująca mnie pani zaproponowała kawę, i wodę, ale odmówiłem w obu przypadkach.Rozpoczęła się rozmowa. Doradczyni przeprowadziła wywiad w którym wypytała o to, jakie konto mnie interesuje oraz jak będzie wyglądał przepływ środków na potencjalnym koncie. Po uzyskaniu odpowiedzi przedstawiła cztery oferty, w tym wskazała dwie najbardziej odpowiednie.Niestety oferta banku nie była dla mnie wystarczająca. W przedstawionych typach kont brakowało mi kilku rzeczy, więc poprosiłem o wizytówkę, aby ewentualnie się umówić na kolejną wizytę i jeszcze raz omówić wszystkie szczegóły.Obsługa wypadłą bardzo dobrze, oferta banku pozostawia trochę do życzenia.