Opinia użytkownika: Agnieszka_3903
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Zakupy rozpoczęłam jak zwykle - rozejrzałam się po sklepie, wybrałam interesujące mnie rzeczy, po czym poszłam do przymierzalni. Okazało się, że nie dobrałam odpowiednich rozmiarów. No i tu rozpoczął się problem. Szukałam jakiejkolwiek ekspedientki po całym (2-piętrowym) sklepie. Gdy już ją znalazłam, opisałam kardigan, który mnie interesuje - nie potrafiła stwierdzić czy taki jest na sklepie. Wskazałam Pani dokładne miejsce w sklepie, w którym go znalazłam. Udało się znaleźć mój rozmiar, ekspedientka zaprosiła mnie do kasy, gdzie miała mnie od razu obsłużyć kasjerka. No i pojawił się kolejny problem - przy żadnej kasie na terenie sklepu kasjerki nie zastałam. Czekałam kolejne kilka minut na obsługę. Gdyby nie kardigan, który mnie wyjątkowo zainteresował, zrezygnowałabym z zakupu. Dużym plusem dla obsługi jest jej bardzo uprzejme podejście do klienta.