Opinia użytkownika: StałyKlient_2
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Jestem zażenowana podejściem do klienta Pani która obsługiwała Panią kupującą kawę przede mną, klientka w pewnym momencie poczuła się "lekko mówiąc zagubiona" miałam wrażenie słuchając rozmowy z boku że Pani sprzedająca zamiast doradzić w doborze kawy i stopniu zmielenia, ewidentnie się wymądrza , przewracając oczami do koleżaki stojącej obok. Aż mi się odechciało robić tam zakupy, i na miejscu Pani która kupowała nie wróciłabym tam po raz drugi, bo czułabym się jak głupek. Nie będe podawała daty mojej wizyty, ale powiem że Pani która obsługiwała mnie i te Panią przede mną, obcięta na krótko, czarna fryzura, Pani która stała obok to Pani bez znaków szczególnych, niska, szczupła, włosy rudo-brąz. Według mojej opinii, a jestem stałą klientką, jakość obsługi zdecydowanie spadła w tym miejscu.