Opinia użytkownika: GD
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Udałam się do banku celem zamknięcia karty debetowej, była to moja pierwsza wizyta w tej placówce. Na początku czułam się trochę zdezorientowana, ponieważ wchodząc ujrzałam dużą salę i wyświetlacze z numerami przy każdym stanowisku. Zanim jednak zdążyłam się lepiej rozejrzeć, gdzie znajduje się urządzenie do biletów z numerami, podeszła do mnie Pani z obsługi i pomogła wybrać odpowiednie stanowisko. Uważam, że taki system to świetne rozwiązanie, jednak pomimo tego naczekałam się na swoją kolej. Natomiast Pani, która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczna i szybko rozwiązała moją sprawę, udzielając przy tym wszelkich dodatkowych informacji oraz starając się namówić mnie do zmiany decyzji, przy czym sugestie te nie były nachalne. Oceniam więc bardzo pozytywnie zachowanie personelu oraz jakość obsługi w tej placówce.