Opinia użytkownika: 1963
Dotycząca firmy: MAK
Treść opinii: Sklep "JYSK" odwiedziłem ponieważ chciałem kopić fotel do biurka. Ze sklepem skontaktowałem się telefonicznie i spytałem o fotel który odszukałem na stronie internatowej sklepu. Po odebraniu połączenie pracownik sklepu wymienił nazwę sklepu. Podczas rozmowy telefonicznej pracownik sklepu poinformował mnie o istniejącej promocji i zaprosił do odwiedzenia sklepu, informując mnie w jakich godzinach sklep jest czynny. Podczas wizyty w sklepie na stoisku gdzie znajdowały się fotele (trwało to 20 minut) oglądałem fotele i zastanawiałem się który fotel wybrać. Na sklepie znajdowało się tylko dwóch pracowników jeden przy kasie a druki kursował między magazynem a kasą. Podczas oglądania towarów brak zainteresowania pracowników sklepu klientami. Ogólnie sklep oceniam jako magazyn, skład w którym klient pozostawiony jest sam na sam z towarem, pomoc pracowników sklepu jest bardzo mała.