Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od razu po wejściu do placówki zaskoczyło mnie pozytywnie zjawisko, które mogę określić mianem obsługi kolejki. Pracownica podeszła do mnie, zapytała z jakim problemem przychodzę, i obiecała szybko się rozezna, który z pracowników obsługi klienta może mi pomóc. Wróciła po paru minutach i zaprowadziła do odpowiedniego pracownika. Ale na tym nie koniec niespodzianek. Kolejna pracownica nie dość, że kulturalnie się przedstawiła i uścisnęła mi rękę na powitanie, to jeszcze zaproponowała kawę, herbatę lub wodę do picia. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, ludzka i przyjazna, bo przecież ja tam nie przyszłam ich atakować tylko rozwiązać swój problem. Sama placówka nowocześnie urządzona, utworzone trzy stanowiska w formie tzw. boksów, dzięki czemu poszczególni pracownicy i klienci nie widzą się nawzajem i mają pewną dozę prywatności. Trafionym pomysłem jest również kącik dla dzieci, przy którym mogą usiąść i przeczekać czas załatwiania przez rodzica sprawy bankowej.