Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Gazetka/oferta handlowa EKO (26 VI – 2 VII), wydana została jakby w starej, ale odnowionej szacie graficznej, a obok znaczka firmowego pojawił się drugi, jakby nowy, choć do złudzenia przypominający, znany od lat, znajdujący się na każdym sklepie tej sieci. To zapewne w związku z tym, że od jakiegoś czasu, na paragonach i wydrukach z terminali nastąpiła zmiana i pojawiła się nazwa Ledi, chociaż sklepy firmują się ciągle EKO. Nazwę Ledi, spotkałam dotąd raz, będąc przejazdem w woj. Dolnośląskim. Niezależnie od nazewnictwa, oferty okazji handlowych, zamieszczone w zawartości wydania to sporo atrakcji cenowych, np. kawa Jacobs 14,99 zł/500 g, jest bardziej niż okazja zakupowa. Różnorodność prezentacji jest bardzo zróżnicowana: dla domu, do higieny i urody, na czas rekreacji, do jedzenia, etc. Dodane hasła reklamowe, nadają porządek ofertom. Pojawiło się nawet hasło ”letnie inspiracje”, co kojarzy mi się z kreatywnymi wydaniami ofert Biedronki. To nawet dobrze, bo właściwe wzorce są godne naśladowania, nawet udoskonalania. Gazetkę dostarczono mieszkańcom do skrzynek reklamowych, zadbano o to, aby jak najwięcej konsumentów ją otrzymało.