Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Google
Treść opinii: Rekreacyjne Doodle na Google, od rana 26 VI – obie literki ”o” podbijały sobie piłkę futbolówkę, szczytem wyokrąglenia/jakby główki, spokojnie, bez podskoków, jedynie przysiady, ”l” dostało zielone listki i tworzyło palmę, pozostałe literki logotypu, zdobiły kolorami całość. To kolejna, mini animacja dla MŚ, ostatnie przygotowania do ostatnich meczów, rozgrywek grupowych Mundialu 2014. Jutro dzień przerwy, więc zapewne Google ”złapie” oddech, by potem dalej honorować imprezę, na wyższym poziomie emocji. Przed pierwszym meczem, animacja Doodle ”nabrała rumieńców”, kolorystyki i coś na kształt stadionu się pojawiło, piłki wigoru dostały, potem znów była zmiana – fanfary i pohukiwania trąbkami, kolejnych drużyn na siebie. Takie sympatyczne wizualizacje/animacje. Natomiast, w każdym momencie można poznać dotychczasowe wyniki, zanalizować ich osiągnięcie, poczytać ciekawostki z Mundialu, zarezerwować czas na kolejne rozgrywki, bo te wszystkie i inne informacje, ukażą się internaucie, po kliknięciu w Doodle. Google zadbało o ten stan, zaspokoi każdą ciekawość, rozwieje wątpliwości, ukaże stan faktyczny kolejnej rundy rozgrywek.