Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Lubię Sephorę, ale „gender” w jej wydaniu nie trafia w mój gust ;-) Bo chociaż newslettery Sephory wysyłane na e-mail są fajne graficznie i wyróżniają się na tle mailingów innych firm, to większość mailingów Sephory ma dla mnie wielką wadę. Skoro Sephora zna płeć adresatów zarejestrowanych w ich Klubie, to dlaczego nie różnicuje mailingów adresowanych do kobiet i mężczyzn, tylko zamiast tego w kółko chce mnie skusić szminkami i pudrami? Doprowadziła już do tego, że nie chce mi się czytać kolejnych maili. Chętnie zobaczyłbym za to mailingi z produktami dla MĘŻCZYZN bez kremów dla kobiet i innych maskar, a za to z nowymi męskimi perfumami, kosmetykami i okazjami dla facetów. Nie tylko 2 razy do roku na dzień ojca lub chłopaka… Może wtedy wstąpię do Sephory po coś więcej niż kilka razy w roku po perfumy. Ale muszą mnie zainteresować ofertą dla facetów, bo tak naprawdę to jej nie znam.