Opinia użytkownika: Gosia_35
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: System kolejkowy w Banku działa fatalnie. Nie można nawet przypuszczać ile może potrwać czas oczekiwania w kolejce. Wydawane przez system kolejkowy bileciki zawierają literę i kolejny numer, natomiast nijak to się ma do typów załatwianych spraw, pomimo różnicowania spraw przez system kolejkowy. Jeżeli do wpłaty lub wypłaty gotówki w kasie nadawane są numerki np: A0012, to następny obsługiwany klient przy tego typu operacjach może mieć numerek np: P0002. Nawet liczba klientów w oddziale nie jest adekwatna do obsługiwanych klientów, bo ci po prostu albo całkowicie rezygnują z obsługi lub ryzykują, że ich numerek zostanie wywołany podczas ich nieobecności - wychodzą załatwić inne sprawy. Za każdym razem, jak tylko jestem w banku, jest tam kolejka klientów, a obsługa jednej osoby trwa dość długo - ostatni czas oczekiwania na obsługę to 1 godzina. Oferta banku zdaje się coraz uboższa w porównaniu z konkurencją.