Opinia użytkownika: Elżbieta_725
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: W dniu 20.08.2014 około godziny 15stej odwiedziłam ww sklep w celu uzyskania informacji na temat polityki zwrotów w CCC. Podeszłam do stanowiska kasy i zapytałam o warunki zwrotów. Pani sprzedawczyni (w wieku około 30 lat, ciemne długie włosy) wyjaśniła mi krótko i treściwie warunki: 7 dni na zwrot towaru nieużywanego w dowolnym sklepie CCC na terenie Polski. Atmosfera w sklepie bardzo przyjazna, lokal dobrze oświetlony, towar wyeksponowany według określonych zasad (markami i rodzajem). Postanowiłam przy okazji się rozejrzeć co skończyło się zakupem nowej pary butów. Łatwość i możliwość samodzielnego odnalezienia pośród wielu pudełek drugiego buta oraz ogólnodostępne stopki do mierzenia. Pomimo wielu klientów w sklepie na półkach panował porządek. Buty okazały się bardzo wygodne. Z wybranym towarem udałam się do kasy, w kolejce jedna osoba więc czas oczekiwania krótki. Zostałam obsłużona przez inna Panią (około 30 lat, ciemny blond, krótkie włosy). Wszyscy pracownicy posiadali widoczne plakietki z imionami. Po powitaniu, sprawdzając zgodność towaru z pudełkiem - poinformowano mnie o konserwacji obuwia i zaproponowano dostępne środki. Obsługa miła. Brakowało mi jednak kontaktu wzrokowego oraz indywidualnego podejścia. Czekając na transakcje zainteresowałam się kartami lojalnościowymi dostępnymi przy kasie. Uważam że dobry sprzedawca powinien wykorzystać ten fakt i zaproponować mi przystąpienie do programu dla klientów CCC. Ogólne wrażenie pozytywne, zakończone nie planowanym zakupem aczkolwiek zawsze można coś udoskonalić.