Opinia użytkownika: Rafał_1032
Dotycząca firmy: GIACOMO CONTI
Treść opinii: W dniu 11.06.2014 udałem się do salonu w celu poznania oferty firmy. Przy kasie znajdowały się trzy Panie każda zajęta klientem. 2 minuty rozglądałem się po sklepie następnie podeszła do mnie kierowniczka salonu z uśmiechem i entuzjazmem. Przywitała się. Po czym zrobiła badanie potrze: Jaki garnitur? Na jaką okazję? Kiedy? Kolor? Odpowiedziałem na każde pytanie. Po czym sprzedawca zaprosił mnie do obejrzenia garniturów i wspólnie wytypowaliśmy jeden typ. Sprzedawca odprowadził mnie do przymierzalni wręczając garnitur do przymiarki. Po chwili doniósł jeszcze koszulę aby zobaczyć całość. Sprzedawca rozmawiał ze mną podczas mierzenia. Gdy już ubrałem garnitur sprzedawca poprosił mnie o pokazanie się. Zwróciłem uwagę co do kilku szczegółów sprzedawca podszedł do kasy wrócił po kilku sekundach ze szpilkami i na miejscy pokazał mi jak garnitur da się przerobić. Wróciłem się do przymierzalni. Przebrałem. Oddałem garnitur sprzedawca z uśmiechem na twarzy odebrał go. Po czym zadał kilka pytań czy to mój pierwszy sklep? CO uważam o fasonie mierzonego modelu?. Po odpowiedzeniu podziękowałem sprzedawca cały czas uśmiechnięty zaprosił mnie do ponownego odwiedzenia salonu.