Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Netto przy alejach Powstańców Wielkopolskich leży z dala od większych osiedli mieszkaniowych czy obleganej arterii komunikacyjnej, położenie sklepu na pewno nie jest atutem walce o klienta. Rozumieją to doskonale pracownicy marketu, którzy wypracowali bardzo wysoki poziom obsługi klienta. W Netto nie czuje się zagubiony czy przytłoczony spływającym zewsząd towarem. Pracownicy bardzo chętnie i przyjaźnie pomagają klientowi zlokalizować potrzebne produkty, warto podkreślić, że pracownik podszedł ze mną do poszukiwanej półki. Towar na regałach ułożony jest w należytym porządku. Miejsca wrażliwe czyli chłodnie, pieczywo i regały z warzywami i owocami utrzymane są we właściwej czystości. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie i dodać należy, że sprzedawcy traktują klienta podmiotowo i poświęcają mu należną uwagę. Jeśli kolejka do kasy wydłuży się (prawdopodobnie do 5 osób) sprzedawcą dzwonkiem wzywa kolejnego pracownika obsługi. W trakcie obsługi sprzedawca zachęca do zakupu dodatkowych produktów promocyjnych oraz proponuje zakup torby jednorazowej. Podsumowując Netto przy al. Powstańców Wlkp. robi bardzo dobre wrażenie, a jego największym atutem jest bez wątpienia zespół pracowników.