Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Asus
Treść opinii: Oszuści i tyle.1. Zawias wyłamał obudowę. ASUS stwierdza, że moja wina.2. Rzeczoznawca sądowy potwierdza opinię, ASUS stwierdza, że tylko serwis ASUS jest kompetentny.3. Zapłaciłem za naprawę. "Została wykonana usługa naprawy bez wymiany części" mimo iż za "nie wykonaną usługę" w końcu zwrócili mi kasę4. Po oddaniu mi sprzętu zmieniają przyczynę uszkodzenia z "zewnętrzne przyłożenie siły" na "zbyt mocne wychylenie matrycy". Nie ma znaczenia, że widoczne są uszkodzenia od wewnątrz na zewnątrz.5. Sami przyznają, że nie mają dowodów potwierdzających którąś z ich hipotez, ale i tak wszystko "zostało wykonane zgodnie z procedurami firmy ASUS", które "są tajemnicą handlową firmy ASUS".6.Sami przyznają, że nawet nie rozkręcili laptopa, by cokolwiek sprawdzić, ale "zostało użyte oprogramowanie testujące", którego wyniki "są tajemnicą handlową".7. Rzecznik praw konsumenta stwierdza, że nic nie może zrobić, ponieważ siedziba gwaranta - Tajwan, jest poza ich jurysdykcją!8. Inspekcja Handlowa próbowała negocjować, ale ASUS w piśmie sam sobie zaprzeczał i kłamał, a na koniec tylko napisał, że nie zgadzają się na żaden sąd polubowny.9. Faktura za naprawę była w języku holenderskim (holland/polland - co za różnica). Stwierdzili, że i tak to jest wszystko w porządku.