Opinia użytkownika: Kazimierz_43
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłem zmuszony do udania się osobiście do placówki m-banku w Bydgoszczy, bowiem wczoraj zostałem wprowadzony w błąd przez obsługę m-kiosku "ASPIRO" w Bydgoszczy, placówka w markecie Real. Otóż na moje pytanie; czy za pomocą karty kredytowej m-banku mogę dokonać wpłaty gotówki na konto karty kredytowej, otrzymałem twierdzące zapewnienie, że tak ale tylko na rachunek karty kredytowej te pieniądze wpłyną . Co mnie osobiście bardzo satysfakcjonowało.Prawda była zgoła odmienna, środki trafiły na e-konto, czyli nie na rachunek karty..Odkręcić się tego niestety nie dało. Rachunek zablokowany, środki zablokowane, na rachunku karty naliczane odsetki, na e-koncie bezpiecznie, bez kosztów środki czekają na wyjaśnienie. Stąd wizyta w banku na Grodzkiej. Długa kolejka ( ok.30 min.) do dysponentek, wreszcie pan Daniel zaprosił mnie do swojego biurka i tutaj najpierw długie, dokładne opowiadanie problemu, równie długie sprawdzanie w komputerze, wiele nieudanych prób konsultacji z Centralą, gdzie albo brakowało osób kompetentnych, albo też nie odbierały telefonu. Na koniec stwierdzenie, że więcej dziś nie da się załatwić i p. Daniel jeszcze raz napisze do koleżanki, aby ona dokładnie sprawdziła problem, a ja będę mógł ewentualnie jutro liczyć na telefon. /?/ Prawda,że można dostać ... .