Opinia użytkownika: tiger
Dotycząca firmy: Sindbad
Treść opinii: W dniu 6.06.2014r. korzystałam z usług przewoźnika Sindbad. Autokary, podobnie zresztą , jak i siedzenia i toaleta są czyste i wysprzątane. Załoga autokaru ubrana jest w stroje firmowe. Obsługa jest miła i uprzejma. Jedynie co nie podobało mi się w czasie jazdy, to to, iż autokar na poszczególne stacje dojeżdżał ze średnim opóźnieniem wynoszącym ok. 20 min, przy braku korków na drodze!!. Pewną niedogodnością dla mnie był również fakt, iż nie było mnie na liście pasażerów, z racji tego, iż bilet zamawiałam on-line (pilotka musiała wyjaśniać tę sytuację z biurem, na co dodatkowo musiała przeznaczyć pewien czas, co jest o tyle istotne, iż autokar miał opóźnienie i na kolejnej stacji też ludzie się niecierpliwili). Sytuacja ta rodzi więc pewne, niepotrzebne zamieszanie i zdenerwowanie.