Opinia użytkownika: Katarzyna_4354
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jak można zamknąć kasę gdy klient ma w połowie wyłożone zakupy na ladzie ? Tragedia, rozumiem, gdyby ktoś zastąpił, albo byłaby ważna sprawa! Ale gdy Pani zamkneła kasę, a ja musiałam przełożyć swoje zakupy spowrotem do koszyka i stanąć w długiej kolejce, to ona podeszła do tej kasy i plotkowała z uśmiechem! Tragedia! Dobrze, ze pozostali klienci to zauważyli, był chaos, obelgi i w końcu ekspedientka wróciła i spoworotem otworzyła kasę. Zostałam dalej w tej kolejce w której byłam, miałam dość, te dwie ekspedientki pomimo dalszej obsługi klientów, plotkowały sobie obsługując klientów! Totalne DNO! Nigdy w życiu nie wrócę do tego sklepu na normalne zakupy spożywcze, jedyny wyjątek to będzie, oferta promocyjna czasowych artykułów, jeżeli będzie promocja.