Opinia użytkownika: Marzena_594
Dotycząca firmy: Sano
Treść opinii: Sano na Rosowie istnieje w miarę niedługo i mozna by było spodziewać się pełnego zangażowania personelu w jakośc obsługi. Niestety - w trakcie codziennych zakupów przyglądam się prawie zawsze rozleniwionym Panom ochraniarzom często rozmawiającym na koncu sklepu za regałem (pewnie tam nie ma monitoringu) z koleżankami czy obsługą personelu. Obsługa to chyba pięta Achillesowa tego sklepu. Panie rozkrzyczane - głośno komentujące (nawet przy kasach) zaistniaje sytuacje na sklepie czy na zapleczu. Bardzo niemiły sposób obsługi - klient czuje się natrętem. Po wejściu do sklepu praktycznie nigdy na moje dzień dobry nie otrzymuję odpowiedzi. Panie przy stoisku miesno-nabiałowym wiecznie zajęte, kolejka prawie zawsze i mimo , że Pani przy serach jest aktualnie wolna, nie pomaga Paniom w kolejce na mięsnym. Jakoś produktów nigdy mnie nie rozczarowała , własciwie minusy w mojej ocenie to tylko obsługa.