Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: BP, marka która kojarzy się z jakością paliw na całym świecie. Podróżując często po naszym kraju korzystam z usług tej firmy wielokrotnie. Niestety BP w Sierpowie znacznie odstaję od pozostałych przynajmniej w naszym regionie łódzkim. Posiadam auto z instalacją gazową LPG, w ostatni piątek spiesząc się na egzamin podjechałem na stację by zatankować gaz, jako że nie ma możliwości samoobsługi, musiałem skorzystać z magicznego dzwonka który ma wezwać obsługę ... no właśnie, na skorzystaniu z tego dzwonka się skończyło, zadzwoniłem raz, drugi raz, poczekałem pięć, siedem, dziesięć minut po czym odjechałem. Ktoś może powiedzieć - "Mogłeś wysiąść i iść poprosić kogoś", racja, mogłem ... lecz gdy taka sytuacja powtarza się nagminnie, to odechciewa się chodzić i się prosić a następnie słuchać "zaraz ktoś z obsługi podejdzie"... gdy i tak kończy się jedynie na obietnicach. No to ktoś może powiedzieć - "A może jeździsz w takich godzinach, że jest jedna może dwie osoby?", co do godzin to najczęściej są to okolice południa tzn 11.00, 13.00. Problem nie polega tutaj na braku personelu, ba, personel chyba się nudzi bo dwa razy po podjechaniu i czekaniu na kogoś od gazu widziałem jak jedna osoba myła drzwi wejściowe a druga wymieniała worki w koszu. Chyba jednak coś jest nie tak.