Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Izabela_824

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Dziś (14.06.14) robiłam zakupy w Kauflandzie, Chcąc zrobić niewielkie zakupy planowałam wziąć mniejszy koszyczek na kółkach, ku mojemu zdziwieniu nie było ani jednego (ponieważ jak później się okazało wszystkie stały przy kasach). Promocje jak i wszystkie ceny towarów jasno określone, wyjątek stanowiła promocja na red bulla, gdzie obok siebie były dwie różne ceny. Zapytałam jedną Panią o pomoc w znalezieniu jajek, odesłała mnie nie do końca jasno określając gdzie poszukiwany produkt znajdę ale wytężając zmysł orientacji w terenie, trafiłam, gdy dotarłam do kas zauważyłam, że kolejki są stosunkowo długie, a więc stanęłam w jednej z nich i z racji tego, iż od niedawna w każdym Kauflandzie można usłyszeć reklamę, że gdy stoimy w kolejce dłużej niż 5 minut, dostajemy zwrot 5zł, gdy oczywiście nie wszystkie kasy są otwarte. Włączyłam stoper i czekam.... Zegar wskazał przekroczone 5 minut, Pani Kasjerka skasowała moje produkty, zapłaciłam i poszłam po moje 5zł do informacji. Tu napotkałam problem a mianowicie Pani udzielająca informacji musiała zapytać kierownika czy może wypłacić, kierowniczka nie zgodziła się, uzasadniając, że "kolejki nie są wcale długie". Wydawało mi się, że na plakacie przeczytałam, że dostaję 5zł nie gdy kolejki są długie a kiedy stoję powyżej 5 minut. Bez sprawdzenia monitoringu w celu skontrolowania sprawy, Pani Kierownik moje podanie odrzuciła. Przecież ta nazwijmy to - promocja nie jest narzucona przez prawo polskie, to sam Kaufland sobie ustalił i jest problem z realizacją gdy klient jednak zwróci uwagę na to co nad głową ma napisane na plakatach. Gdy zwróciłam uwagę Pani pracującej w informacji, że nie wywiązują się z ustalonych przez samych siebie zasad, Pani BEZ ZGODY KIEROWNIKA chciała wypłacić mi w.w kwotę. Stojąc przy informacji i czekając na decyzję Pani wspinała się na krzesło, plotkowała z koleżanką, która przyszła na zakupy. Oczekiwanie w informacji zajęło mi kolejne 5 minut. Więc nasuwa się pytanie "czy klient jest mniej wart niż 5zł?"Obsługę klienta przez samego kierownika oceniam na fatalną, Przez Panią w informacji nie starającą się nawet sprawy z klientem rozwiązać poczułam się zwyczajnie zignorowana.