Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Google
Treść opinii: Kolejne dni MŚ 2014 w Brazylii za nami, aktualny trwa, a następne dni jeszcze przed nami, są już zwycięzcy, są też przegrani. Google dba o wiedzę najnowszych wydarzeń ze stadionów w Brazylii i zachęca internautów do ich poznania, zwracając uwagę swymi animowanymi Doodle. Tego dnia, logotyp zmienił się jakby w trybunę stadionu, na którym zasiadły kolorowe literki części alfabetu, podskakując, co jakiś czas, jakby w dopingu kibicowania. Nawet małe ”el”, choć zdaje się być mało zainteresowane – założyło okulary i coś czyta, też niesione atmosferą, podskakuje. Taka sympatyczna animacja, zwracająca uwagę na mundialowi wydarzenia i kliknięciem, pozwalająca zgłębiać aktualną wiedzę o Mundialu 2014, nie zaniechując historycznej. ten Mundial, to chyba najaktywniejszy czas dla Google, by wykorzystać i prezentować kreatywność Doodle.