Opinia użytkownika: Damian_561
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jakość obsługi w tym Netto zaczyna być coraz gorsza. Kiedyś uważałam, że ten sklep jest lepszy np. od Biedronki, ale w ostatnim czasie zmieniłem zdanie. Długie kolejki i nie miła obsługa, to charakterystyczne cechy tego sklepu. Dzisiaj stałem 10 w kolejce, a za mną jeszcze 5 osób. Niestety, pani w długich, blond włosach nie chciała zadzwonić po kolejną kasę. Gdy po kilkunastu minutach przyszedł drugi kasjer, by rozładować kolejkę usłyszał: "Co Ty tu robisz? Skończyłeś przerwę? Nie. To nie przychodź". On odpowiedział: "Chciałem Ci pomóc rozładować kolejkę". ale usłyszał: "Tym się nie przejmuj, jak masz przerwę, to tu nie przychodzisz pomagać". Niestety, ale w tym Netto jest to normą. Klienci muszą oczekiwać w długich kolejkach, bo żaden z kasjerów nie chce dzwonić po kasy, a jak już to zrobi, to i tak nikt nie przychodzi. Jestem ciekaw, po co w takim razie są wywieszki, że jak jest więcej niż 5 osób w kolejce, to poproś o kasę?