Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Opinia związana jest z zakupem biletu PKS przez internet. W związku ,iż duzo czasu trzeba poświęcic na przygotowanie się do podróży zwłaszcza dalekiej ,zakup biletu drogą internetowa ma nam niby zaoszczędzic ten czas .Otóż jest odwrotnie .Po dokonaniu całej procedury kupna biletu na stronie "E-podróznik"zostałem przekierowany na stronę gdzie miałem odnaleźć swój bank i dokonać przelewu danej kwoty.Pośród wielu innych banków ,mego- "Getin Banku" nie było. Musiałem zalogowac się na stonę banku gdzie dokonałem przelewu danej kwoty za bilet.Następnie czekałem na potwierdzenie ze strony "E-podróznik",ze owa suma wpłynęła i bilet wydrukowac . Czekałem dośc długo ,a czas leciał..Zalogowałem sie powtórnie na strone banku w celu sprawdzenia czy transakcja została wykonana;ponieważ chciałem wydrukować fakturę ,ze kwota została wpłacona i wysłać skan jako potwierdzenie wpłaty .Okazało sie ,ze trzeba czekac na realizacje usługi -tylko jak długo ? a czas leci..Postanowiłem zadzwonić do konsultanta celem zweryfikowania i dowiedzenia sie dlaczego pieniądze jeszcze nie wpłynęły na konto "E-podróżnika"Kolejne zaskoczenie spotkało mnie kiedy konsultant oswiadczył ,ze przelewy dokonywane sa tylko w dni robocze.Co musiałem zrobić ?? 1)wyjaśnic z konsultantem pewne kwestie takowej transakcj ,ze"dobrze ze nie był to bilet do USA. 2)anulowac transakcje 3)powiadomic "E-podróżnik o anulowaniu wpłaty 4)Jechac na dworzec po bilet. A miało mi to ułatwic sprawę , zaoszczedzić czas na pakowanie się i dodatkowe zakupy.