Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: W salonie APART kupowałem prezent. Po długim namyśle zdecydowałem się na srebrny wisiorek oraz łańcuszek. Poprosiłem ekspedienta aby pokazał mi 2 najładniejsze moim zdaniem zawieszki - jedynym oznacznikiem prezentowanych artykułów są ceny na poduszeczkach więc wymieniłem dwie i wskazałem interesującą mnie biżuterię. Po dokonaniu wyboru poprosiłem o pokazanie łańcuszków, zestawiłem komplet i podeszliśmy do kasy. Tu czekała mnie niespodzianka, cena zawieszki okazała się o ok. 30% wyższa. Zdziwiony zapytałem skąd aż taka różnica - usłyszałem że najwyraźniej przyklejono do poduszeczki złą cenę a pod spodem jest inna, wyższa - jedyna właściwa!!!Zgodnie art. 543 Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Niestety APART nie działa zgodnie z polskim prawem i nabija na kasę ceny ukryte. Na nic się zdało długie tłumaczenie przy kasie, że w ten sposób łamane są podstawowe prawa Klienta. Telefon do kierownika (wykonany na zapleczu, nie mogłem być świadkiem rozmowy) również nic zmienił, Kierownik rzekomo podtrzymał decyzję pracownika.Poprosiłem o odszukanie poduszeczki z ceną, niestety została gdzieś rzucona i walała się wśród innych na stoliku pośrodku sklepu. Przez bałaganiarstwo pracownika nie miałem nawet jak udowodnić swojej racji.Poprosiłem zatem o rabat żeby wyjść jakoś z tej patowej sytuacji. Niestety sprzedawca nie był skłonny iść na żaden kompromis, albo kupię produkt po tej cenie, albo nie kupię go wcale.Oczywiście raz na zawsze zrezygnowałem z zakupów w firmie, która w tak bezczelny sposób oszukuje Klientów. Pisałem w tej sprawie do menadżera APARTU, który zgodził się z decyzją pracownika. Nie polecam sklepu, który w statusie ma łamanie praw Klienta.