Opinia użytkownika: Agake
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam w sobotę, 7.06 kuchenkę gazową, wystawiono mi fakturę proforma, dziś przyszłam, by mi ją zmieniono, kasując jedną z usług, z którą chciałam zrezygnować i od razu, gotówką, zapłacić za zamówienie. Po 10 minutach stania w kolejce do sprzedawcy, zaczęła się obsługa. Po wyjaśnieniu w jakim celu przyszłam, sprzedawca zapytał, ale o co właściwie mi chodzi? Ponownie wyjaśniłam, iż rezygnuję z usługi zabrania zużytego sprzętu i proszę o usunięcie tej pozycji z proformy. Odpowiedział, iż on nie może mnie obsłużyć, że zaraz podejdzie kierownik i się mną zajmie. Minęło kolejne 10 minut. Kierownik sklepu, pan G. znów spytał, o co chodzi. Wyjaśniłam. Popatrzył na fakturę proforma, znów zapytał o co chodzi, po raz drugi wyjaśniłam, po czym bez słowa odszedł. Minęło 15 minut, gdy inny sprzedawca poprosił, bym podeszła do miejsca, gdzie siedział obsługujący mnie kierownik G. Wręczył mi proformę z dokładnie takimi samymi danym, z jakimi pojawiłam się w sklepie w celu ich zmiany. Spytał, cytat:"o co nie zapytał mnie sprzedawca"? Po raz n-ty wyjaśniłam, po co przyszłam. Pan kierownik K. westchnął i powiedział, iż znów musi zmienić proformę, co zajmie kolejne 15 minut. Wyszłam, nie dokonawszy zakupu.