Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Na ogół, sklepy Biedronki postrzegam, jako placówki handlowe przyjazne klientom z wysokim poziomem organizacji handlowej. Jednak 3 VI doświadczyłam czegoś, co dotąd mi się nie trafiło, np. w EKO czy PM – młoda kapusta miała dość okazałe liście, więc zaczęłam je obrywać, tymczasem pracownica zwróciła mi uwagę abym tego nie robiła i wskazała odręcznie napisaną, przyczepioną obok cen kartkę, z której wynikało, że zabrania się tego. Dziwne, klient ma nieść do domu ”pióropusz” liści kapuścianych. Inne placówki mają najczęściej przygotowany dodatkowy pojemnik na odpadki, tutaj widać, że ten rodzaj kultury handlowej jeszcze nie dotarł. Poza tym było bez zarzutów w sklepie, zarówno, co do ogólnego wrażenia jak i postawy pracowników.