Opinia użytkownika: Magdalena_2476
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Dziś ponownie kontaktowałam się z infolinią tej firmy. Każdy z pracowników mówi coś innego. Są to niekompetentni pracownicy. Przepracowałam w tej firmie ponad rok i wiem więcej od konsultantów, którzy siedzą na słuchawkach mimo, że już rok tam nie pracuję. Niestety niektóre sytuacje związane z tą firmą wymagają kontaktu z infolinią - jak np. bardzo częste błędy - HELIOS - czyli błąd którego nie naprawią przez rok/dwa... Można cały czas zgłaszać reklamacje, dzwonić o nadanie.. Co miesiąc to samo. Brak kompetencji pracowników wydłuża czas rozmowy - rozmowa o nadanie, która powinna trwać max. minutę,bo pracownik powinien jedno zgłoszenie zapisać trwała 20 minut. Bezczelna konsultantka zwróciła mi jeszcze uwagę, bo mój stanowczy ton głosu się jej nie spodobał. Dzwoniąc do tej firmy nie wolno dać sobie wejść konsultantowi na głowę. Nie polecam tej firmy oraz kontaktu z infolinią w sprawach technicznych.