Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewelina_1202

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Zakup dokonany przez stronę internetową ( szybki, strona łatwa w obsłudze, instynktowna), transakcja.z opcja odbioru własnego. Obsługa działu rowerowego, nie była w stanie odszukać sprzętu na magazynie, następnie sprawa przekazana do drugiej osoby która miała pomóc. Po oczekiwaniu około 5 minut sprawa przekazana do BOK, osoba wydająca sprzęt ponownie udała się na magazyn po towar zajęło to około 10 minut. Rower wydany bez możliwości sprawdzenia przez pracownika działu rowerowego. Obsługa mało kompetentna podczas wydawania towaru zakupionego przez internet, można było.odczuć iż jest pierwszy taka sytuacja, ponieważ nikt nie był w stanie udzielić konkretnych inf. wyjaśnienia otrzymane od pracownika BOK były niejasne oraz mało logiczne pokazujące brak integracji sklepu stacjonarnego z internetowym. Sytuację oceniam jako mało profesjonalna oraz brak koordynacji działań między działami sklepu. Czas trwania sytuacji około 30 minut zdecydowanie za długi.