Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Kupiłam kurtkę dla córki, po 2 tygodniach przetarła się w kilku miejscach, udałam się do sklepu celem złożenia reklamacji, pani chyba się dopiero uczyła bo bardzo słabo jej szła obsługa zgłoszenia reklamacyjnego, poinformowała, że mam się zgłosić po 2 tygodniach bo tyle trwa rozpatrywanie reklamacji. Poszłam... i niestety system nie działał... okey wszystko rozumiem, ale zachowanie personelu katastrofa, pracuja tam same młode dość atrakcyjne dziewczyny, grupowały się podśmiewały, nie wiem czy ze mnie.. czy może z kogoś innego... nie ważne ale dość nieprzyjemne odczucie. W dniu dzisiejszym poszłam po raz kolejny dowiedzieć się co i jak z moją reklamacją, otóż okazało się, że mogą mi wymienić na ta samą kurtkę albo zrobić zwrot na kartę podarunkową (o zgrozo nie chce znowu przychodzić z reklamacją...), na zgłoszeniu wyraźnie jest napisane, że uznanie reklamacji jest poprzez wymiane towaru lub zwrot gotówki (nie ma wzmianki że na kartę), przyczepiłam się tego ostatniego, nie lubię być zmuszana do kupowania czegoś czego tak naprawdę nie chcę. Podsumowując wygląd sklepu ok, personel - musi się nauczyć komunikatywności i pracy z klientem, jakość ubrań no cóż... bez komentarza