Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Kuriozum jakieś z tym Tauron-em, robią co chcą i jak chcą z wpłatami za energię elektryczną. Otrzymałam wezwanie do zapłaty za poprzedni miesiąc i część kwoty za jeszcze wcześniejszy miesiąc. ”Spieniona” na max-a zadzwoniłam, po przejściu etapów komunikatu automatycznego, po pewnym czasie zgłosiła się pani Natalia. Była miła, gdy sprawdziła konto, okazało się, że moja wpłata z kwietnia została zaksięgowana na czerwiec, natomiast wpłata majowa (była niższa) zaksięgowana na kwiecień, pani twierdziła, że zrobił to system. Spytałam, co to za system? W świetle faktów mam nadpłatę, bo termin płatności czerwca jeszcze nie nadszedł i jednocześnie niedopłatę, niespełna 2 miesięcy. To jakieś kosmicznie niezrozumiałe zjawisko, możliwe chyba tylko w Tauron-ie. Po wielkich perypetiach słownych z p. Natalią, po tym jak poprosiłam o adres do złożenia skargi, najpierw udała się na konsultacje, po czym zgłosiła ona wniosek o przeksięgowanie kwot ze stanem faktycznych płatności, nie życzę sobie obciążania odsetkami przez nieudolność systemu, może nieudolnych pracowników. Poważnie rozważam zmianę dostawcy prądy.