Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wysoki poziom organizacji i obsługi klienta. Tankowania dokonał pracownik podjazdu, upewniając się najpierw, co do rodzaju i ilości paliwa, proponował Vervę i płyn do spryskiwacza. W sklepie/kasie dwóch panów obsługiwało: starszy, zadbany, elegancki pan Alfred i równie dostojnie prezentujący się jego młodszy kolega. Pan Alfred proponował kawę na drogę, poprosił o kartę Vitay na punkty, zachęcał do skorzystania z promocyjnego kuponu na zakup płyty CD w atrakcyjnej cenie. Pełen komfort, wysoki standard, profesjonalne podejście do klienta. Ład, porządek i estetyka w sklepie/kasie oraz na całym obszarze stacji paliw. W sklepie przejrzyste prezentacje ofert handlowych, oznaczone nie tylko metkami cenowymi, ale także tabliczkami z ofertami większej ilości punktów Vitay na wybrane produkty.