Opinia użytkownika: Bartosz_158
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Do Sygma Banku udałem się w konkretnym celu. Chciałem zrezygnować z karty kredytowej, która na „siłę” została mi dołączona do kredytu ratalnego. Jednym z możliwości zrezygnowania z tego „luksusu” była wizyta w placówce banku. Najbliższa siedziba banku znajdowała się w centrum handlowym „Pogoria” w Dąbrowie Górniczej. Bank mieści się na pasażu centrum handlowego i obsługuje go jedna osoba. Co do czystości miejsca nie mam żadnych zastrzeżeń. Wygląd i wiedza pracowniczki też była odpowiednia. Znała temat (pewnie nie pierwszą i nie ostatnią osobą byłem z tym problemem). Po podpisaniu oświadczenia podobno temat został zamknięty. Czas obsługi bardzo krótki. Kolejki nie było, a cała procedura rezygnacji nie trwała dłużej niż 5 minut. Jedynym minusem banku jest wysyłanie kart kredytowych do każdej umowy ratalnej. Wychodzę założenia iż, na siłę nie da się uszczęśliwić drugiego człowieka. Jak macie podobny problem polecam tą placówkę.