Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Właściwie nie wiem czy zganić, czy też może pochwalić działania tego banku. Mam u nich KK, której płatności dokonałam w wymaganym terminie, tak przynajmniej mi się wydawało dopóki nie otrzymałam informacji o zaległości. Po sprawdzeniu przelewów na koncie okazało się, że wpłaty dokonałam na dawno spłaconą pożyczkę, której stałego zlecenia nie usunęłam. Nie zastanawiając się dokonałam wpłaty, tym razem właściwej i wykonałam telefon do pracownika, aby spytać co z pieniędzmi wplaconymi na dawno zamknięte konto. W efekcie rozmawiałam z trzema różnymi osobami bo tam każdy ma swoją tzw.”działkę”. Okazało się, że bank przeksięgował moje pieniądze na konto KK, ale zrobiono to dopiero po trzech tygodniach. To nie jest”fer”, że tak długo zwlekano, nikt też mnie o tym nie informował choć kontakt do mnie mają podany. Nie mam pretensji o sposób rozwiązania, ale bulwersuje mnie ignorancja, a tego się dopuszczono (moim zdaniem), dopiero mój”ruch” telefoniczny dał jako taką widzę. Widzi mi się, że czekano do minięcia terminu spłaty, aby doliczyć i kwotę 13 zł za wysłanie do mnie informacji o braku spłaty w terminie KK. Bardzo mieszane mam odczucia, zwłaszcza po rozmowie z panią Aleksandrą, która nader służalczo, ostentacyjnie ze mną rozmawiała.