Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Nie jestem zadowolona z usług tego serwisu. Usterkę zgłosiłam na początku marca tego roku. Ponieważ zależało mi na czasie, pracownicy zapewnili mnie, że naprawa odbędzie się szybko. Trwała trzy miesiące. W tym czasie wielokrotnie kontaktowałam się telefonicznie z pracownikami serwisu, żaden z nich nie potrafił wyjaśnić mi na czym polega usterka i na jakim etapie jest naprawa. Po upływie trzech miesięcy zadzwonił do mnie serwisant i oświadczył, że usterka została naprawiona. Zapłaciłam kwotę 250zł i odebrałam komputer. Po jego uruchomieniu okazało się, że problem nadal istnieje. Chciałam zrezygnować z dalszych usług serwisu i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Kierownik serwisu poinformował mnie, że jest to niemożliwe, ponieważ serwis byłby na tym stratny. Zgłosiłam więc reklamację i skłoniłam kierownika serwisu do podpisania zobowiązania do wykonania usługi w ciągu 14 dni, abym nie musiała oczekiwać znów kilka miesięcy oraz do zwrotu kosztów, w przypadku nie wywiązania się w terminie z umowy. Jestem niezadowolona ponieważ nikt nie dba o moje interesy jakoklientki. Zapłaciłam za usługę, która nie została wykonana lub została wykonana błędnie. Poniosłam również straty czasowe. Napewno nie skorzystam więcej z usług tego serwisu ani nikomu go nie polecę.